21 augusti, 2011

Jag, mamma, pappa & mina två systrar!

Okej, inlägg om mig själv ska bli kul och se var vi kommer.
Jag heter Kimberly är 13år och bor i Sveriges nästan minsta samhälle, Kulltorp i småland.
Där allt och INGET händer.
Det kanske bor ca 300-400 pers här?
men aja, jag lever med min mamma och pappa. men har även 2 systrar som är 21 & 23 år så dom klarar sig själva.
Min mamma heter Alexandra 33 år och kommer från Örebro men har även bott lite här och där.
Min pappa heter Bengt och är 48 år (!) han kommer härifrån, en liten by som heter Väset som ligger ca 6km härifrån så han har inte kommit långt i livet. *haha*
Min ena syster Hannah är 21 år och kommer från Värnamo men har bott i Stockholm i ca 2år men nu är hon tillbaka men drar om 16 dagar till Costa Rica och ska vara där ett bra tag och jobba som volentär där.
Min andra syster Nathalie är 23 nu i augusti och kommer från Värnamo och har bott där hela livet faktiskt, men just nu letar hon jobb (hon har studerat på vmo högskola och var klar nu i sommar) så vi får se var hon hamnar.
Dom är egentligen inte mina riktiga systrar vi har bara samma pappa, men det nämner jag aldrig för jag ser dom som mina riktiga systrar och kommer alltid göra det. Dom betyder allt. <3
Ni får bilder i ett annat inlägg för jag är lite dålig på Blogger så dom lägger sig på fel ställen när jag flyttar dom, haha xd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar