22 augusti, 2011

lista.


5 saker jag inte vill vara utan: 
  • Kompisar
  • mobilen
  • kameran
  • plattången (a)
  • Musik 
5 filmer/serier jag tycker är bra:
  • Switch
  • Skins
  • Kill Bill 1 & 2
  • Scream 1,2,3 & 4
  • Crank: High Voltage
5 maträtter jag älskar:
  • Pasta med kyckling och curry
  • Tacos
  • Pannkakor
  • Pommes & Mangoraja-sås
  • Snabbnudlar :D
5 städer som jag besökt och vill besöka igen:
  • Berlin
  • New York
  • Dominikanska Republiken
  • Denver
  • Stockholm
5 saker jag vill göra:
  • åka till stallet!!
  • Skaffa egen häst.
  • Bli proffsfotograf
  • fylla 15 (NUUUU)
  • pierca tungan
5 saker jag ogillar:
  • Folk som alltid ska rätta en & alltid veta allting.
  • Folk som snackar skit.
  • Djurplågeri
  • Reklam
  • Vakna.

    Tog listan från Fokis blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar