27 september, 2011

Dag 01 – Om mig


Okej, lite om mig.
Jag är en blond tjej på 13 snart 14 vårar som är lite crazy!
ca 160 cm lång inget så speciellt med mitt utseende men får ofta höra att jag har långa ögonfransar, haha.
Jag lever med min mamma och pappa, men har två äldre systrar som inte bor hemma.
Jag har två katter och en ödla, katterna heter Tussen & Nikke & Ödlan heter Ozzy.
Jag går i 7a på hillerstorp skolan och trivs som bara den!
Är tillsammans med den underbaraste killen på jorden, Oskar heter han. 
Jag håller på med ridning, har även hållt på med lite fotboll för att hålla konditionen uppe.
Har ingen egen häst men rider på ridskola en gång i veckan. 
Har även ridit lite hos Mirella Thelander på två av hennes hästar. 
& för tillfället så fungerar inte min data så det kan bli lite mycket uppdatering via telefonen tills min data är fixad. 
Men jag ska se till att låna min pappas data så mycket som möjligt. 
Det var nog allt om mig för tillfället. 
xoxo kimman.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar