06 oktober, 2011

hej hallå tjena tjo o.s.v

Heheheh, har haft lite bloggtorka några dagar men bara för sofie klagar så ska jag försöka blogga (a)
säg till om det blir för tråååkigt så får jag komma på nått roligt att blogga om..
Dom senaste dagarna har jag typ chillat runt varit med oskar både idag och i tisdags, imorgon är det trajet i skolan och min ggrupp är 'girlpower' så jag ska vara superman och lisa ska vara batman, dom andra ska vara skurkar :D
men har inte ridit någonting i.o.m att jag inte har haft någonstans att rida förrutom i stackebo då...
Men innan så smsade Elin och frågade om jag kunde rida hennes häst någon/några dagar i veckan och jag blev sååå glad för jag saknar verkligen det stallet...det är ju i Mirellas stall hennes häst står i.
Bubblan heter hästen.
aja puss så länge kommer snart upp ett till inlägggg.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar