12 december, 2011

stallet.

Tja, har varit i stackebo och ridit detta årets sista lektion, lite sugit för det är verkligen kul !
Hoppas verkliger att jag får samma grupp nästa år för vi är verkligen på samma nivå inom ridningen.
Vi körde lite gymkhana och höjdhopp. Hade en privathäst som heter Etos han kommer från polen och jag blev kääär!
Skit fin va han, han gick fint, han va fin, han hoppade fint. asso den hästen vill jag ha!
I gymkhanan gick det bra för vårat lag, vi vann (:
på höjdhoppen hamnade vi på 1.10 tror jag och han tog det lika lätt som en liggande bom. Underbar häst.

Ska till lilla Elsis på Torsdag och Söndag, kanske onsdag med. Har saknat lilla monstret !

Men nu ska jag gå och hämta lite julmust (L)

btw, tre av naglarna gick av på hälften så tog bort alla. Det var inget för mig !
Pussheeej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar