02 februari, 2012

-

hellluuu bloggischen sitter och kollar på lyxfällan och har nyss ätit färdigpizza, HIHI känner mig inte alls tjock...........

aomen gick as bra i stallet idag, trip var verkligen lugn i galoppen och var inte lika studdsig som vanligt. det var faktiskt skönt...ska be ngn filma när han 'studs'-galopperar nån gång xd asså det känns som om han typ tar ett pytteliten språng på typ 20cm varje galoppsprång, man ba ååååååh. hihi men den är nice. älskar hur han verkligen typ hoppar fram när man håller in honom. hihi söt är han ju.

men ska städa mitt rum för mamma kommer snart och hämtar mig. är hos pappa för han hämtade mig i stallet för mamma är på kören (?) hon sjunger as bra faktiskt :]

men nu skriker pappsen på mig så måste dra, PUSSHEJ !
btw, ni får en bild på trip och dagens outfit med ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar