07 februari, 2012

-

tjenare bloggen!
hade as kul på uv idag, omg säger jag bara...typ dog lite, skulle ta ner lilleN^  och så snurrade jag, råka få foten på en pulka så jag flög ner i backen. ont fick jag....xd

menmen, när jag kom hem så gjorde jag smoothie, asså har aldrig smakat så god !
jag borde sälja mitt recept :'D
hihihihiihih

men a imorgon ska jag hänga med oskar från skolan men vet inte hur jag kommer hem antingen buss men då måste jag åka hem tidigt eller får jag tvinga pappa, han behöver ju faktiskt inte skjutsa på fredag för då hänger oskar med mig istället så då kan jag blogga ;)
imorgon blir det kanske inte lika mycket bloggning men det får ni ta !
har ju bloggat as mycket idag.

nu ska jag typ gå och lägga mig i sängen och glo på tv, har varit as trött den senaste veckan och har typ gått och lagt mig as tidigt..är ju hyfsat pigg på morgonen i alla fall :)

men aah, PUSSSSS & GODNATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar