04 mars, 2012

back on track !

Hellluuuuu alla läsare :)
Jag är tillbaka (någon dag försent)
Var hos mamma och där har jag inget internet på min data men jag brukar ju blogga från min telefon MEN den har jag lämnat in till Telia för att touchen inte fungerade och då fick jag ha min gamla Sony Ericsson och den går det ju inte direkt blogga ifrån.

Men nu är jag hos pappa och har fått låna en telefon från hans jobb och de är nått Samsung som är typ vatten och dammtålig så den passar ju mig?! :D



Det har börjat gå riiiiktigt bra för mig och Trip nu och jag utväcklas varje gång jag rider honom och känner att jag verkligen håller på att hitta alla 'knapparna' på honom nu.

Kommer upp något mer inlägg lite senare för nu måste jag packa upp all min packning från mamma och lite såna grejer så vi hörs senare ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar