12 april, 2012

Hehe..

Jag vet jag är ingen kissie eller dyl. men asså jag tänkte äsch jag slutar blogga, men sen tänkte jag om (efter någon vecka) att nej jag vill blogga och skriva av mig lite för nu har man ju inte bilddagboken och så. Gillar inte att uppdatera facebook heller för det känns mer som om det har blivit en spel- och 'hej här är jag' *visar brösten*- sida. Nej men asså det är massa som gillar bilder och då kommer det upp på själva 'wallen' och då blir det bara massa konstigt hela tiden. Vet att någonstans kan man ändra det men orkar inte leta upp det eller nått. Kollar typ facebook var tredje dag typ? har raderat facebook på mobilen med för annars sitter jag där bänkad och klickar runt.

Men i alla fall. Jag ska försöka uppdatera här. Kommer nog bli mycket inlägg som andra skrivit, en väldigt blandad blogg faktiskt. Mycket om hästar (rider förövrigt fortfarande hos Mirella och där rider jag Anouck och  Trip) lite om min vardag och kanske lite shopping/klädtips.

Men vill gärna ha lite kommentarer med så ni peppar mig ;) hihi.

Känns om många kommer tro äsch hon kommer väll sluta blogga efter ett tag, och ja det kommer jag väll. Men kommer alltid tillbaka ju. am I right?
 puss på er sålänge !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar