22 april, 2012

wihhhoooo

är inne på pappas data eftersom jag kollar på PA och då skulle jag skicka in lite på bloggen och kolla på statistiken och det var förvånat bra, även fast min bloggning suger, hihi tack allesammans. Ska göra något roligt inlägg sen som belöning. HAha

men aa hade det mysigt med Emilia och Flippan igår kväll, vi kollade på en film as bra ! och Flippan hade gjort nått med knät så hion gick på kryckor så vi körde med henne hela tiden så hon fick gå och hämta saker, haha stackars tjej <'3 hon måste hata oss nu :(

Men asså herregud vad sugen jag var på att tävla idag, hade lust att springa till stallet och hämta Trip ju :((
buhu, men snart är det förhoppningsvis min tur...

aja ska fortsätta kolla nu hejdåååååå <3
Ni får en bild på sötaste Thea med :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar