26 maj, 2012

Dagens köp!! (:D!)


John Whitaker Globe 849.-
Ill snygga på! Höll på att svimma typ....hehe :D
Var nära på att tvinga pappsen att köpa ett par ridskor till mig med men gjorde inte det för att jag inte behöver det...ahha.

Famsidan där uppe.


Framfickan


Baksidan


Ena bakfickan. älskart<3


ville mest bara visa hur den såg ut längst upp vid kanten i mitten, sjuuukt snygg.
Blir as snyggt till en instoppad tröja! :) 


Bara ett snabbt köp på skopunkten för att jag inte ville gå runt i mina fodrade Fred Perry som jag tvingar på mina fötter bara för att mina andra skor är hos mamma. 50 spänn och dom levde upp till sitt värde, redan sönder där fram och skavde upp hela min vänstra hälsena...haha.

Köpte ett schampoo från syoss men pallade inte fota den.

Ikväll blir det melodifestival kväll med Fancy & Sofffaaan, har köpt chips godis och dricka så det blir niiiice!

Ska käka grillat som pappa gjort nu, pösssssss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar