09 juli, 2012

Shuubre

Åt ju på resturangen innan idag, eller ja igår kväll om man ska va exakt...hehe.
Är ledig imorgon så det firas med att vara uppe seeent och sova lääänge imorgon. eller ja behövde hämta min cykel på chappen kom jag på men det skiter jag i just nu.
Har kollat igenom lite bloggar och sånt nu och man missar endel när man inte sitter vi datan alltså.

Håller på att fundera ut om jag ska ha a-traktor eller inte alltså...mamma och dom säger NEJ, men grymt skönt att kunna åka från värnamo till kulltorp med all min packning utan att bli blöt och faktiskt få plats med det med. Skulle ju aldrig kunna åka med moppe till värnamo med min packning, seriöst skulle få åka fram och tillbaka typ 10 gånger innan allt är med. Så då är det ju perfekt att ha 'bil' ju?
Kanske blir lite dyrare men det är väl bra i längden menar jag...
Tror min lön i sommar får gå till mitt val! :)

Men nu ska jag chilla lite och typ spela spel eller något...hehe pussshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar