20 augusti, 2012

ja mhmmm

Vaknade vid tolv av att Joel ringde och väckte mig, varför liksom? haha när inte ens mamma ringer och väcker mig så är han tvungen att göra det :( buhu...

Men i alla fall, sista sommarlovsdagen. Kan inte summera hela sommaren men några bilder eller nått bara att en sommar på Chappen är det bästa! Lärt känna så sjukt mycket mer folk och blivit närme med vissa och vissa har jag lärt mig att jag ska ta avstånd från. Varit allmänt nere och seg pga expojkvän till att vara glad och pepp dygnet runt med alla nya vänner liksom. Lärt mig att även om du är lycklig med någon behöver man inte vara lycklig allmänt. Nae, kan inte förklara med har lärt mig SÅHÄR mycket denna sommaren herregud. Men i alla fall vill jag tacka alla fina vänner som gjort min sommar såhär bra. Mest av allt ponnytjejerna, mhm. Ni vet vilka ni är. Vill även tacka min mamma och pappa som släppt mig så mycket denna sommarn och låtit mig ha sjukt kul all day, all night. Nu blir det att varannan/varje helg åka ner till skåneland till killen med stort K. mhmm.





Jaja, frukosten blev pizza idag GOTT.
Nu ska jag chilla lite vid datan och sen lägga mig vid tvn. Hejdåråååå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar