25 augusti, 2012

turn up the love

tjobre lovers!
mår mycket bättre idag än va jag gjorde i torsdags, kunde dricka ett helt glas fil och ett helt glas oboy, i torsdags kunde jag inte ens ta en klunk vatten utan att typ börja grina hhahahha.
Åt till och med en macka igår fasen vad gott det var...tog dock 35min att få i mig hela, heheh.
Ikväll blirre funshow med brudarna men nu på dagen ska jag bara vila upp mig :)

Joel är här nu med, han sov över igår. Göttgööött. har nog dock smittat honom hihi. Inte mitt fel han valde själv att vara med mig.

Vid tre ungefär så slutar jag smittas för då har det gått 28h sen jag tog första pencillinet, så då drar jag nog ner till chappis och då får jag äntligen pussa på min kille, HÄH.

men vi hööööres, blir ju lite segt på bloggfronten nu när jag inte är på topp men det får ni ta...;)
ni får en grym spotifyplaylist sålänge.

favvobilden just nu....<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar