29 augusti, 2012

usch

blir inget joel denna helgen, han kommer till mig :)
ringde på traktorn idag, åker och kollar på den imorgon eller på fredag om allt går som det ska.
så soon i'll be traktorägare!!!!!! eller man hoppas ju :D
vet exakt i huvet hur varenda detalj på hela bilen ska se ut, precis hur dekalerna ska sitta osv, ska stå blaggadressen där fram på rutan hade jag tänkt, alla måste ju veta vem som äger den ;) hihi.
ska sitta och leta massa grejer nu, har hittat allt till den förrutom rosa ludd och jag har ingen aning om vad för något ljud jag ska ha i den...måste ju va bra så man kan dunka fet untz-musik ;)

aae, är asglad alltså....blir att börja mopedkurs med juuu, får börja nästa månad redan men vetinte riktigt asså...men det dåliga är ju att jag inte får köra upp förräns det inte är snö ute...man ba kuuul fyller år i januari liksom.
Men aja se på det positiva nudåååå...hahah hejdåååå folks

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar