27 september, 2012

oh baby baby

tjabbaaa hann inte blogga imorse heller fastän jag gick upp 5min tidigare (haha).
men skolan va chill gick hyffsat snabbt, hade hkk och gjorde pizza ASGOTT.
nu snart ska jag göra klart alla läxorna tills imorgon, matte, no och so ärre. och sen ska en bokredovisning skickas in innan söndag. mycket läxoooor-.-
Men ska i alla fall göra klart läxorna sen blirre lite lol tror jag. Ska även snacka med fjolle nån gång därimellan...hheheh.

Kom även på att det är enbart TRE dgar kvar tills jag är utomlands eller ja åker om två dagar och typ 12h. Men ska bli så SJUKT skönt med lite lov så här innan lovet liksom...haha när jag kommer tillbaka är det 3veckor kvar tills höstlovet men ba KACHING.

Men ska sätta igång nu så jag får någonting gjort, pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar