31 oktober, 2012

Opa

la upp två 'bildbomber', kunde inte lägga in mer bilder efter det haha photo limit reached stog det, kunde inte ens lägga in en bild i detta inlägget? hahah. så lägger upp del 3 & 4 imorgon och 5&6 på fredag. :)

Jag vet inte hur jag ska summera dom senaste veckorna förrutom segt och laddat? Varit med Pojkvännen varje helg och nu har jag ju lov så då kom han i fredags och stannade tills igår och på fredag morgon åker jag till honom och stannar tills söndag kväll! Det blir niiiice :) har varit rätt lugnt i skolan nu, blir la en massa prov efter lovet tyvärr...men aja sånt får man taaaa.

imorgon blirre stallet på morgonen sen blirre chilla under resten av dagen sen på kvällen ska jag pyssla med massa av mammas kompisar och ellabellabus! Men mamma är sjuk så undrar om vi verkligen ska dit. Annars tror jag jag åker till Fjolle imorgon istället. Juste ska packa imorgon med :))

Nu ska jag forsätta spela på ipaden, skriver sen. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar