06 november, 2012

Sooooz

Tiden flög iväg i Skaune och igår vart jag sjuk. Hade grym migrän och mensvärk. Fyyyyyyyyy.
Hade det awesoooome hos min lilla påg, träffade lite av hans kåmpizar osv.
Sov typ hela dagen igår så har inte så mycket att säga om det.
Idag gick jag upp kl 6, satte mig vid datan och spela lol hahahhahaha.

Började dagen med idrott, USCH. Hade coopers; springa 2 km under 12 min, självklart klara man det inte. Jag vart så himla besviken på mig själv det kändes asbra när jag sprang och det kändes som jag hade mycket tid på mig men icke. 35 sekunder låg jag back med...usch. blir ledsen bara jag tänker på det -.- Annars flög dagen på snabbt och nu sitter jag här hemma. Har övat lite på tyskan tills imorgon. Ska gå igenom det innan jag går och lägger mig sen är det klart. :) di niiiice.

Men nu ska jag se hur det går för min telefon som håller på att uppdateras. Allt är säkert borta bara för det haha.
Pössssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar