14 november, 2012

wooops

sorry för dålig bloggning osv, studiedag idag ju chillar gale, suttit vid datan , dushat och innan kom två busiga snorungar hit som visst hette Philip och Victor gale mys. Dom hade varit på donken med moppebilen haha.
Philips moppebil är såååhär femenin hahah sött.
Precis ätit kladdkaka med moster, hon skyllde på att de va grädde kvar i kylen så vi måste ju göra åt den så hon gjorde kladdkaaaka. puuuuligt hihi.
Imorgon ärre skola som vanligt inga läxor, dock två läxor och ett prov på fredag suuuger. dock ska jag sluta 10 för ska klippa mig klockan 11!!! aaaasnice. Klippning & färgning. Dock inte bestämt om jag ska fortsätta vara blond eller gå tillbaka till mitt naturliga som är jättemörk jämfört med för några år sedan. Så antingen blondt eller brunt..aya får forsätta grubbla. Är aaassugen på att bli rödhårig men tror inte alla uppskattar det *host*joel*host. Juste han fjollan kommer på fredag med, kommer visst 10.17 busen så han ska visst vara med mig på salongen? skulle inte troooo det. haha.
men känns som jag bara fumlar och inte skriver nått vetigt, uppdaterar er när jag känner för't PÖSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar